Week 18 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu Week 18 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu

Week 18 Canada 2016 / 2017

Door: Erwin de Groot

Blijf op de hoogte en volg Erwin

26 December 2016 | Canada, Banff

Merry Christmas! Fijne kerstdagen!

Vandaag is het dan zover... kerst 2016 en voor het eerst ver weg van familie en vrienden thuis^^ maar zeker geen spijt van! Als ik kijk in welke omgeving ik hier kerst vier en met de mensen hier om me heen dan vindt ik dat helemaal niet zo erg:-)

Wat ik deze week gedaan heb?

Maandag ben ik lekker een dagje wezen skieen (alweer^^) en weer lekker met de high performance skies:-)
Het is nu veel beter weer dan zondag en net skieen is dus ook lekker skieen weer:-) savonds lekker relaxt een film gekeken met de jongens in het appartement.

Dinsdag en woensdag heb ik gewerkt. Het begint langzaamaan wat drukker te worden, nu vooral veel mensen die voor langere periode spullen komen huren in plaats van alleen voor 1 of 2 dagen.

Donderdag had ik een dagje vrij en ben ik dus weer gaan skieen. Weer een lekker dagje en door alle verse sneeuw die in de nacht is gevallen is het heerlijk skieen;-) smiddags ben ik samen met Mads kerstkadootjes gaan kopen voor de 'secret santa' voor t werk. Het is niets anders dan lootjes trekken en iets kopen voor diegene voor 15cad en het moet beginnen met de letter S. Er is genoeg te bedenken dus we liepen gewoon door de winkels en ik kwam thuis met het volgende: zeep (soap in engels), snoep (sweet candy maakte we er maar van^^), een strawbril (een rietje in de vorm van een bril en als je drinkt gaat t dus rond;-)) en een servingplate (serveerschaal). Dit alles ingepakt in krantenpapier en in een doos met allemaal plastic tasjes^^

Vrijdag had ik een dubbele shift en ben ik tussendoor naar de kapper gegaan. Weer lekker kort maar wel erg koud ook aan je hoofd :-p

Zaterdag ben ik sochtends eerst met Mads gaan skieen (snowboarding voor hem). Dit was echt geweldig met alle verse sneeuw. Mads nam me mee naar een voor mij nog onbekende berg (goats eye) welke net deze week geopent was. Het was een berg met alleen blauwe en zwarte pistes maar ook. at ik al een aantal keer blauw had gedaan durfde ik het wel aan om mee te gaan. Eenmaal aan het skieen kwamen we uit bij een zwarte piste en ik kon Mads wel wat aandoen op dat moment (grapje natuurlijk). Maargoed er was geen weg terug dus ik waagde me er maar aan. Gewoon rustig mijn eigen tempo. En het was een en al poeder dus als je valt is het niet erg want het is lekker zacht! En het was echt geweldig om dit te durfde doen!
We hebben dit nog 3 keer vaker gedaan en daarna alleen ogen at blauw gedaan. Smiddags moesten we allebei werken tot 21.30uur. Daarna gezellig met andere collega's wat gedronken in een café.

Vanmorgen (kerstdag) eerst even met familie geskypt en daarna nog even wat slaap gepakt. Smiddags gewerkt tot 19.30uur. En nu lekker kerstfilm kijken:-) morgen weer werken 2 shifts dus niet heel wilde avond;-)

Iedereen daar een goede 2e kerstdag en geniet van de laatste week van dit jaar!

  • 26 December 2016 - 11:11

    Aleid:

    Geniet er lekker van , vanuit een nat Apeldoorn fijne kerstdagen

  • 26 December 2016 - 13:26

    Ans:

    Voor jou ook veel plezier en geniet van de laatste week van dit jaar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Hier zal ik verslag doen van de reis die ik ga maken naar Canada in 2016/2017.

Actief sinds 12 Aug. 2016
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 101561

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Canada!!!

Landen bezocht: