Week 22 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu Week 22 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu

Week 22 Canada 2016 / 2017

Door: Erwin de Groot

Blijf op de hoogte en volg Erwin

27 Januari 2017 | Canada, Banff

Oeps... dat moment dat je je realiseert dat het donderdag is en je nog steeds geen verslag hebt geschreven voor de mensen thuis...

De tijd vliegt voorbij hier in Canada. Alweer 22 (bijna 23 ) weken in Canada en er gaat geen dag voorbij dag ik spijt heb gehad om te gaan!

Het was weer een leuke week in Banff, hieronder weer ee overzichtje per dag;-)

Maandag en dinsdag ben ik lekker wezen skieen. Collegas zouden ook gaan maar die hadden iets meer moeite om hun bed uit te komen en die waren dus niet op de piste. Ach dan lekker skieen en genieten alleen. Goed voor beetje techniek verbeteren en wennen aan de schoenen. Het skieen gaat steeds beter en de schoenen gaan steeds beter zitten. Nog ff volhouden en dan zitten ze perfect

Woensdag heb ik eerst gewerkt in de ochtend en savonds ben ik samen met jonny (huisgenoot) weze curlen. Het was echt super leuk om te doen. Eerst dachten we dat het saai zou zijn maar eenmaal begonnen merk je pas hoe moeilijk het eigenlijk is. Je balans bewaren terwijl je op 1 voet gehurkt over het ijs glijd, de snelheid die je moet meegeven aan de steen, het effect wat je aan de steen moet geven en dan niet te vergeten wanner je wel of niet moet vegen. Allemaal factoren die je binnen enkele seconden moet waarmaken. Maar het was een zeer geslaagde avond en we gaan het zeker nog ee keer doen!

Donderdag en vrijdag heb ik weer lekker gewerkt:-) het is super rustig nu dus de dagen zijn best lang op het werk:-( Het is vooral schoonmaken en controleren van spullen.
Vrijdagavond ben ik nog wat wesen drinken met 4 personen uit Edmonton. Erg gezellig gehad en besloten om zaterdag nog een keer uit te gaan met elkaar masr dan naar Hoodoo (een van de twee clubs in Banff).

Zaterdag eerst nog even gewerkt en daarna dus naar Hoodoo geweest. Heg was echg super leuk en leuke verhalen uitgewisselt tijdens een paar drankjes. Het was vervolgens super vroeg dat ik thuis kwam, rond 6uur jn de morgen. Mads moest werken op zondag om 6.45uur dus toen ik thuis kwam stond hij op om zich klaar te maken voor werk, best wel beetje apart want t is vaak andersom...

Zondag eerst lekker uitgeslapen en daarna nog een middag en avond gewerkt. Gelukkig nergens last van gehad;-) savonds nog wat gedronken met de huisgenoten.

En dat was de week alweer. Gaat echt super snel en ik kan nu al wel gaan vertellen wag ik afgelopen dagen heb gedaan, maar dan heb ik niets om zondag te schrijven^^

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Hier zal ik verslag doen van de reis die ik ga maken naar Canada in 2016/2017.

Actief sinds 12 Aug. 2016
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 101533

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Canada!!!

Landen bezocht: