Week 23 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu Week 23 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu

Week 23 Canada 2016 / 2017

Door: Erwin de Groot

Blijf op de hoogte en volg Erwin

31 Januari 2017 | Canada, Banff

Ja daar zijn we weer! Nu iets meer op tijd dan laatste keer:-)
Wat een week weer! Super snel voorbij gegaan, maar tja time flies when you having fun!

Maandag was ik een dag vrij en ben ik wezen skieen! Het sneeuwt de laatste tijd niet zoveel meer dus er is niet echt veel verse sneeuw op de pistes. Maar zelfs zonder de verse sneeuw is het super goed skieen. Vandaag ben ik met een huisgenoot naar lake louise gegaan om te skieen in plaats van gebruikelijk naar sunshine te gaan. Lake louise heeft langere afdalingen maar de sneeuw in sunshine is over het algemeen beter. Maar al met al een super goede dag skiën gehad. Helaas op de weg terug werden we staande gehouden omdat m'n huisgenoot te snel reed.

Dinsdag was ik weer een dag vrij en ben ik met collega's gaan skieen. Ze zijn allemaal veel betere skieers en snowboarders dan dat ik ben dus ik zei al dat ze niet hoefden te wachten. Maar ze gaven me ook wat adviezen dus dat is wel weer fijn:-) Het was een super mooie dag om te skiën. Zelfs een paar kleine sprongetjes gemaakt^^

Woensdag moest ik eerst werken en daarna ben ik lekker gaan relaxen. Savonds hebben we nog wat met een paar van het huis wat gedronken. Mads besloot ze mee te nemen naar huis om daar verder teen drinken. Slecht plan want Mads en nog eenerstnen andere deen waren zo dronken dat ze niet eens meer naar bed konden komen.

Donderdag eerst uitgeslapen en daarna gewerkt. Mads was met een paar aan het snowboarden en besloot daar te blijven samenleven dus ik had lekker de ruimte voor mijzelf:-) 2 jongens en een vriendin van een van de jongens die ik ontmoet had in montreal werken nu in lake louise en kwamen voor 2 dagen naar banff. Dus we zijn met z'n alle even wat wezen eten en daarna wezen drinken in een bar. Vervolgens besloten ook nog even naar de club te gaan. Toen we terug gingen kreeg ik een appje van een van de jongens dat de kamer overboeking 's en dat ze geen plaats hadden voor 3 personen maar wel voor 2. En aangezien Mads niet thuis was kon hij wel in mijn kamer slapen.

Vrijdag nog even uitgeslapen en daarna gewerkt. Savonds thuis weer lekker een film gekeken en optijd gaan slapen.

Zaterdag moesten Mads en ik beide werken in de ochtend. Dit bleek de meest saaie ochtend ever te zijn op t werk. Totaal niets te doen. Smiddags thuis hebben we beide bijgeslapen en gerelaxt. Savonds zijn we naar de escape room gegaan hier in Banff. Dit was echt super leuk en gezellig. Sommige dingen waren best lastig op te lossen maar met z'n 6en kwamen we toch best goed uit. Bleek dat we 95 min erover gedaan hadden. Normaal heb je 90 minuten en als je insecten eet heb je 5 minuten extra. Dus we hadden het best netjes gedaan (insecten gegeten) en binnen de tijd. En als je bedenkt dat maar 20% het einde haalt is het helemaal niet slecht. We gaan zeker terug om de andere kamers te doen!

Zondag... tja... ken je dat, wakker worden en niets willen doen? Nou ik had zo'n dag! Ik werd wakker en was extreem lui. Dus een paar films gekeken in bed, een kleine wandeling door t dorp gemaakt. En savonds met Diego naar de hot tub geweest. Een echte relax dag^^

En vandaag? Tja dat lees je volgende week:-p

  • 31 Januari 2017 - 09:30

    Ans:

    Wat een leven daar, ik krijg bijna medelijden met je..... Nee hoor super allemaal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Hier zal ik verslag doen van de reis die ik ga maken naar Canada in 2016/2017.

Actief sinds 12 Aug. 2016
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 101544

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Canada!!!

Landen bezocht: