Week 24 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu Week 24 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu

Week 24 Canada 2016 / 2017

Door: Erwin de Groot

Blijf op de hoogte en volg Erwin

07 Februari 2017 | Canada, Banff

Week 24... waar blijft de tijd:-/

Maandag ben ik super relaxt geweest. Eerst even uitgeslapen en daarna ben ik de tunnel mountain opgelopen. Het was echt super lekker weer met temperaturen van rond -15 en super strak blauwe lucht. De klim omhoog was prima te doen, wel veel sneeuw op de paden. Eenmaal boven weer een goed uitzicht over de omgeving van Banff! De wandeling naar beneden (nouja wandeling, meer naar beneden glijden) was best spannend soms. Sommige stukken zijn toch best glad en stijl als er sneeuw ligt^^ smiddags niet veel meer gedaan dan boodschappen en de was.

Dinsdag ben ik met Mads en een andere Deense jongen gaan skieen. Het leek hun een leuk idee om me mee te nemen naar 'de backdoor' wat off piste is. Hier ligt zoveel meer poeder sneeuw dat het geweldig is. Maar dat betekent geen liften dus je moet omhoog lopen. Normaal geen probleem maar omhoog lopen met skischoenen aan... nee dat is geen makkelijke opgave. Laat staan dat je dit kan doen met net nieuwe skischoenen, juist ik had me toch een last van mijn voeten:-/

Woensdag moest ik weer werken. Het begint weer wat drukker te worden en dat maakt het toch wel weer leuker.

Donderdag ook weer een dagje gewerkt en vrijdag had ik een dubbele shift. Toch wel weer vermoeiend om 11 uur op een dag teerder werken maar t geeft je wel weer lekker geld.

Zaterdag en zondag heb ik ook weer gewerkt. Deze dagen waren bizar druk en vlogen dus voorbij. Zondag avond hadden we een verjaardag van een collega en daarna zijn we nog even uit geweest. Dit was weer ouderwets gezellig:-)

Ja dat was week 24 alweer. En nu alweer bijna halverwege week 25...
Fijne week en tot het volgende verslag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Hier zal ik verslag doen van de reis die ik ga maken naar Canada in 2016/2017.

Actief sinds 12 Aug. 2016
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 101548

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Canada!!!

Landen bezocht: