Week 31 en 32 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu Week 31 en 32 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu

Week 31 en 32 Canada 2016 / 2017

Door: Erwin de Groot

Blijf op de hoogte en volg Erwin

03 April 2017 | Canada, Banff

Oeps... alweer 2 weken voorbij en niets geschreven...zal het er maar op houden dat het druk was dan he^^

Maandag had ik na de twee dubbele shifts op werk nog een ochtendshift. Maar daarna was ik dan ook vrij voor 2 dagen. Dus de ochtend lekker gewerkt. En daarna wat gewandelt aan de rand van Banff..

Dinsdag en woensdag beide dagen heerlijk wezen skieen! Qua temperatuur is het toch echt bijna lente hier maar de sneeuw blijft naar komen. Dit is perfect voor het skieen. En het skieen gaat gelukkig steeds beter en ik durf ook steeds meer pistes te doen nu!
Misschien dat ik een volgende keer ook een dagje ga snowboarden maar dat zie ik jou even aan...

Donderdag begon het werken weer. Het is bijna springbreak in Canada en Amerika dus de verwachting was dat er best wat mensen zouden gaan skieen. Echter bleek dit niet geval te zijn en was het super rustig in de shop. Opzich wel lekker maar het is ook wel fijn als er iets te doen is.

Vrijdag zaterdag en zondag waren ook weer rustige dagen. De werkdagen bestonden grotendeels uit het schoonmaken van skies en snowboards, het organiseren van de opslagruimtes en het schoonmaken van de werkbanken etc. Moet ook gebeuren maar heb t toch liever drukker in de shop met de verhuur van skies en snowboards.

Maandag had ik een nieuwe split shift... jaja de manager blijft de splits maar aan mij geven:-( dus savonds behoorlijk moe en dus rustig aan gedaan verder.

Dinsdag en woensdag nog twee rustige dagen op het werk gehad.

Donderdag wezen skiën opnieuw! En nog steeds zijn de pistes super om te skieen! Ik vind het toch best raar om eind maart nog met zo veel verse sneeuw te skieen elke keer. Maar ik.krijg er ook niet genoeg van! Laat het maar lang duren voordat alles weg is:-)

Vrijdag, zaterdag en zondag weer werken! Het is gelukkig drukker nu met de vakanties in de omgeving. En ook een vakantie in Engeland want er zijn super veel engelse families die spullen komen huren.

Komende week niet super veel werk. 3 dagen vrij dus lekker skieen!!!!

  • 04 April 2017 - 10:15

    Gerry:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Hier zal ik verslag doen van de reis die ik ga maken naar Canada in 2016/2017.

Actief sinds 12 Aug. 2016
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 101564

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Canada!!!

Landen bezocht: