Week 26 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu Week 26 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu

Week 26 Canada 2016 / 2017

Door: Erwin de Groot

Blijf op de hoogte en volg Erwin

21 Februari 2017 | Canada, Banff

En dan ben je precies 6 maanden in Canada. Dat betekent dat we halverwege de geplande trip zijn. Maar you never know what happens^^

Het is nu wel het moment dat ik dingen van huis ga missen. Hoe zou het in Nederland zijn spookt vaker door mijn hoofd nu (gemiddeld 1x per 2 weken ipv 1 keer per maand) haha. Doordat het hier zo geweldig is kan ik m'n gedachten al snel verzetten:-)

Afgelopen week weer super leuke dingen gedaan!

Maandag en dinsdag zijn Mads en ik wezen skieen en snowboarden in Lake Louise met 3 Australische vrienden die we ontmoette tijdens het uitgaan. Mads viel meteen voor Hannah en dat easy duidelijk voor haar vrienden en voor mij dus we plaagden beide met Valentijnsdag!
Het skieen in lake louise was weer geweldig! Super zonnige dagen en wat een geweldig uitzicht heb je daar! We hebben we uitdagende runs gedaan met Mads en dat was zo gaaf om te doen. Ik kan merken dat ik steeds meer vertrouwen heb in het skieen en dat ik steeds meer durf te doen!
Na het skieen lekker naar de hot tub om te relaxen en te ontspannen! Heerlijk.

Woensdag moest ik werken en zijn we savonds naar de film geweest, John wick 2. Wat een slechte film.. maar goed get was gezellig:-)

Donderdag kwam ik Konrad weer tegen, een jongen die ik ontmoette in de trein van Toronto naar Vancouver. Hij woont in edmonton en was voor een korte trip in banff. Gezellig wat tijd gespendeerd in Banff en omgeving.

Vrijdag weer een dubbele shift gehad op t werk. Het is familieweekend in Canada en dat merk je aan de verhuur. Het was echt een super drukke dag en het zegt genoeg dat we met 10 man in de verhuur stonden waar je normaal met z'n 5en bent. Maar het is altijd fijn als het druk is, gaat de tijd lekker snel^^

Zaterdag een middag en avond shift en wederom weer super druk. Je merkt wel dat iedereen goed ingewerkt is want we weten precies van elkaar wat we moeten doen.

Zondag had ik weer een dubbele shift. Weer super druk! Ik denk de drukste dag dit jaar zo ver. Als je nu over de straat loopt in Banff is het zo druk dat ik gewoon de straat achter de hoofdstraat neem om het drukke fotograverende publiek te vermijden^^ maar het maakt het wel gezellig;-)

Helaas is Jonny (onze huisgenoot en groepsgenoot) ontslagen in het hotel waar hij werkte en moet hij dus uit het appartement. Helaas kunnen ze niets voor hem doen en heeft hij besloten na een maanden in Canada te zijn geweest terug te gaan naar huis. Het doet hem goed om weer naar zijn vrienden en familie thuis te gaan, iets wat mij even een avondje deed denken aan iedereen thuis. Maar goed! Ik zit er nu een half jaar en ben voorlopig nog niet van plan om naar huis te gaan:-)

We gaan nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet :-p

Ik zal binnenkort kort het filmpje van het snowboarden op Facebook plaatsen:-)

Komende week? Veel werken en aftellen tot m'n verjaardag! Een bijzondere omdat ik hier alleen ben zonder familie en m'n vrienden van thuis, maar omringt met m'n reis vrienden!

Fijne week allemaal en tot de volgende blog^^

  • 21 Februari 2017 - 08:48

    Aleid:

    Goed dat je druk hebt , en naar je zin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Hier zal ik verslag doen van de reis die ik ga maken naar Canada in 2016/2017.

Actief sinds 12 Aug. 2016
Verslag gelezen: 327
Totaal aantal bezoekers 101579

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Canada!!!

Landen bezocht: