Week 19 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu Week 19 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu

Week 19 Canada 2016 / 2017

Door: Erwin de Groor

Blijf op de hoogte en volg Erwin

02 Januari 2017 | Canada, Banff

Happy New year!!! En alle goeds voor 2017!

Wat een fantastisch jaar was 2016 voor mij! Het lef gehad om mijn vaste baan op te zeggen en mijn droom na te leven door te gaan reizen door het geweldige Canada. Tot op de dag van vandaag totaal geen spijt van deze keuze! Ja soms denk je aan hoe het thuis is en hoe het met vrienden en familie zou zijn, maar ach je stuurt ze een appje en je wacht de reactie af en t is weer goed voor je gevoel. Het belangrijkste is dat ik lekker aan het genieten ben hier in Canada en dat ik mijn droom leef voor het moment.
Mijn plannen voor 2017? Net zo veel genieten van mijn vervolg van de reis als ik deed in 2016!

De laatste week van 2016 was vooral veel werken en de momenten dat ik vrij was beetje gerelaxt. De enige keer dat ik ben wezen skieen is op woensdag geweest met Mads. Hij nam me mee naar Goats Eye in Sunshine Village. Een berg met alleen blauwe en zwarte pistes. Aangezien ik het vertrouwen heb dat ik blauw goed aan kan ging ik met hem mee. Er was zoveel nieuwe verse sneeuw dat het heerlijk skieen was. En plots sta je aan de top van een zwarte piste en kan je niet meer terug... Thanks Mads... maar okee wie niet waagt^^ gewoon rustig aan mijn eigen tempo. En tja het was zo veel poedersneeuw dat vallen helemaal niet zo erg was;-)
Na de eerste afdaling besloten de afdaling nog een paar keer te doen, want jah het ging best goed!
De dagen erna weer gewerkt, dit keer alleen met enorme spierpijn HAHA! Maar het was genieten:-)

Zaterdag eerst lekker nog gewerkt op oudjaarsdag en na sluiten om 19uur thuis ff dinner gegeten en opgefrist. En toen de keuze naar welk nieuwjaarsfeest ik zou gaan. Of met Mads naar een feest waar collega's zijn, of naar de fairmont waar meer van onze groep zijn... ik besloot mee te gaan met Mads naar de party waar collega's zouden zijn. En het was echt super gezellig en heel erg leuk. Eerst bij iemand thuis gezellig wat gedronken en gefeest en daarna naar buiten om naar de hoofdstraat te gaan (Banff avenue) waar zo'n beetje heel Banff samen kwam om naar het vuurwerk te komen kijken. Bijzonder om dat te zien en super gezellig met alle mensen op de straat!
Toch ook best wel fris met -15 en de sneeuw die naar beneden kwam vallen dus na het vuurwerk weer naar binnen om daar verder te feesten.
Helaas was ik de gelukkige die op 1 januari moest openen op t werk om 7.45uur. Met 3 uur slaap voelde ik me toch best wel okay, tot het eind van m'n shift... Toen kwam de man met de hamer:-/ dus smiddags maar wat extra slaap gepakt^^

Komende week wat rustiger op het werk dus meer tijd om te skieen:-) lekker m'n nieuwe schoenen uit proberen^^

Iedereen thuis veel plezier komende week op t werk;-) en succes met al het sporten om de kerstkilo's en oliebollenkilos kwijt te raken:-p

  • 02 Januari 2017 - 09:45

    Aleid:

    Heel veel plezier met je nieuwe schoenen tijdens het skiën ☺️
    En jij hoeft niet te sporten om de kerstkilo's eraf te krijgen ?!?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Hier zal ik verslag doen van de reis die ik ga maken naar Canada in 2016/2017.

Actief sinds 12 Aug. 2016
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 101532

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Canada!!!

Landen bezocht: