Week 25 canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu Week 25 canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu

Week 25 canada 2016 / 2017

Door: Erwin de Groot

Blijf op de hoogte en volg Erwin

14 Februari 2017 | Canada, Banff

25 weken in Canada, 25 weken zonder familie en vrienden uit Nederland, 25 weken all by myself! En wat een super gave tijd is dat tot nu toe! Zulke leuke en gave dingen gedaan en nog zoveel te beleven en te doen! Maar de afgelopen 25 weken heb ik vooral genoten van de trip! En de komende weken zal ik zeker doorgaan met genieten!

Wat ik afgelopen week heben gedaan? Uhm....

Maandag ben ik sochtends met een aantal collega's gaan skieen. Het had het hele weekend gesneeuwt dus er was super veel verse sneeuw (lees 32cm). Echter was het super koud (lees -33 graden) en was de sneeuw dus plakkerig en kon je niet echt geweldig skieen. Maar desondanks een leuke dag gehad op de skies. Smiddags moest ik werken en aangezien het drukker wordt is het super leuk te werken.

Dinsdag heb ik een dag gewerkt en smiddags wat eten gekookt, was gedaan, en rondgelopen in Banff. Weer leuk om rond te lopen in het leuke besneeuwde banff.

Woensdag was ik weer vrij en ben ik gaan skieen met Mads en een andere collega, Kumi. Mads ging wat meer backcountry en off piste en Kumi en ik deden wat meer op de piste. Een super zonnige en heerlijke dag om te skieen.

Donderdag... tja weer een dag vrij en dit gaat de geschiedenisboeken in als de dag dat Erwin ging snowboarden voor het eerst in zijn leven. En eigenlijk is het best leuk, niet super moeilijk en best goed te doen. Wel een paar keer gevallen (en m'n ribben lichtjes gekneusd) maar dat trekt allemaal wel weer bij! En ik ga zeker vaker snowboarden!!!

Vrijdag had ik weer een dag op t werk en aangezien het familyday is op de 13e van februari in Britisch Colombia, is het super druk en vloog de tijd voorbij. Dit zijn echt leuke dagen om te werken! :-)
En vandaag was de dag dat ze het huis preventief gingen behandelen tegen bed bugs en we moesten de hele dag uit het huis zijn van 9uur in de morgen tot 5uur in de middag. Ik moest werken van 14uur tot 21.30uur dus de hele ochtend met huisgenoten in een kleine lunchroom gezeten;-)

Zaterdag een prima dag gehad op t werk, alweer^^

En zondag? Ik had een dubbele shift op het werk en was dus de hele dag druk met werken:-)

Jah dat was week 25 alweer. Komende maandag... jupz dan ben ik alweer 6 maanden in Canada! 6 maanden!!!!! Wat ik deze week ga doen? Dat lees je volgende week in m'n blog;-)

  • 14 Februari 2017 - 09:26

    Aleid:

    De schoenen bevallen dus wel ⛷

  • 14 Februari 2017 - 16:01

    Marca:

    Kan je ook een filmpje plaatsen van dat snowboarden? Lijkt me leuk.

  • 16 Februari 2017 - 10:19

    Ans:

    Ja filmpjes Erwin!! Krijgen we het nog meer mee. Half jaar alweer..... gaat zo snel!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Hier zal ik verslag doen van de reis die ik ga maken naar Canada in 2016/2017.

Actief sinds 12 Aug. 2016
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 101531

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Canada!!!

Landen bezocht: