Week 28 en 29 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu Week 28 en 29 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu

Week 28 en 29 Canada 2016 / 2017

Door: Erwin de Groot

Blijf op de hoogte en volg Erwin

13 Maart 2017 | Canada, Banff

Daar zijn we dan weer:-)
Sorry dat jullie een hele week gemist hebben. Doordat ik een aantal dagen ziek was en dus amper met m'n ogen open kon zitten had ik geen tijd om eenen verslag te typen:-(

Week 28 maandag was ik een dagje vrij nog en ben ik dus heerlijk wezen skiën! Het was een prima dag en was lekker rustig op de piste dus lekker m'n gang kunnen gaan.
Smiddags nog in banff wezen bowlen met een paar vrienden. Altijd leuk om even iets anders te doen dan dat je normaal doet:-)

Dinsdag tm zaterdag was alleen maar werken. Ik was vrij geweest met mijn verjaardag en dat hield dus in dan ik de rest van de week vooral veel moest werken. Het was gelukkig best druk dus de tijd op het werk vloog voorbij:-)

Zondag was ik weer een dagje vrij en heb ik dus lekker genoten van de skipistes:-)

Maandag ben ik weer gaan skieen! Begon als een heerlijke dag maar gedurende de dag voelde ik me steeds slechter en besloot ik naar huis te gaan. Eenmaal thuis werd ik duizelig en ben ik naar bed gegaan. De volgende dag wilde ik gaan werken maar na 45minuten ben ik weer naar huis gegaan. En daar lig je dan in bed, hele kamer draait om je heen en je hebt het super warm. Dit duurde intotaal 2 dagen :-(. Donderdag voelde ik me gelukkig veel beter maar heb ik nog wel rustig aan gedaan.

Vrijdag ben ik weer gaan werken en bij thuiskomst weer meteen m'n bed in gegaan, vermoeid na de dag werken maar blij dat ik weer beter voelde.

En zaterdag ook weer gewerkt^^ haha het waren 2 best wel saaie welken om een verslag over te schrijven:-/ komende weekenden daarintegen wordt een veel leukere week:-) wat ik ga doen? Ja dat verklap ik nog even niet, alleen dat ik van maandagmiddag tm vrijdagochtend vrij ben van werk:-)

  • 13 Maart 2017 - 15:36

    Alied:

    Met sleehonden rijden , snowscooter ....

  • 14 Maart 2017 - 10:33

    Ans:

    Nou gelukkig weer opgeknapt! We lezen het volgende week wel. In ieder geval heel veel plezier, wat je ook gaat doen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Hier zal ik verslag doen van de reis die ik ga maken naar Canada in 2016/2017.

Actief sinds 12 Aug. 2016
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 101558

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Canada!!!

Landen bezocht: