Week 16 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu Week 16 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu

Week 16 Canada 2016 / 2017

Door: Erwin de Groot

Blijf op de hoogte en volg Erwin

12 December 2016 | Canada, Banff

Hallo hallo! Daar is het volgende verslag dan eindelijk! Het verslag van week 16 alweer... de tijd gaat echt veel en veel te snel als je het naar je zin hebt! De dagen vliegen voorbij en als ik na ga dat ik hier dus alweer bijna 4 maanden ben dan voelt het echt heel vreemd!

Wat ik deze week gedaan heb? Eigenlijk vooral veel gewerkt...

Maandag had ik een dag vrij en was het vooral een dag om lekker te relaxen. Het was hier behoorlijk koud afgelopen week met overdag temperaturen van -33 graden celcius. Dus veel buiten zijn was er jiet bij want je voelt gewoon letterlijk dat je gezicht (en alles wat niet bedekt is) aan het bevriezen is na een paar minuten.
Maandag heb ik dus een extra skipas aangevraagt voor sunshine skiresort. Deze zal max een week op zich laten wachten maar helaas heb ik he'm vandaag (maandag een week later) nog niet en bij het nagaan in het systeem stond ik er niet eens tussen. Dus dat zijn ze nu aan het uitzoeken (wel zuur want ik heb nu 2 dagen vrij...). Ach we blijven positief^^ genoeg andere dingen te doen in en rond Banff.
Daarna ben ik met een huisgenoot gaat wandelen langs rondom Banff en hebben we een paar mooie foto's gemaakt.

Dinsdag had ik weer een avonddienst en heb ik sochtends vooral uitgeslapen en een beetje de was gedaan.

Woensdag had ik een dag vrij en ben ik eten gaan koken voor de volgende dagen zodat ik het mee kon nemen naar m'n werk. Verder een beetje gewandelt en geschaatst^^ weer eens op natuurijs schaatsen geeft toch een leuk gevoel.

Donderdag was het dan feest... niet echt helaas. Had een dubbele shift die dag. Eerst van 6.45 tot 12uur en daarna van 16.00 tot 21.30uur. Een lange dag en tja wat ga je dan in de tussentijd doen? Jupz lunchen en op bed beetje netflix kijken. Ook al gaan je huisgenoten de berg bewandelen die je ook graag wilt doen:-/ Maar goed genoeg tijd de komende maanden op alsnog te gaan^^

Vrijdag had ik een ochtendshow (6.45 tot 14.15) en na een dubbele shift de dag ervoor was ik smiddags zo moe dat ik even op bed ben gaan liggen (lees slapen overdag van 15.00uur tot 20.00uur:-o)

Zaterdag was ik vrij en heb ik beetje kamer schoongemaakt en wat boodschappen gedaan in Canmore. Hier is het goedkoper om te shoppen en is meer keuze. Dus flink wat ingeslagen en in de vriezer liggen nu^^ savonds ben ik met Mads en een andere huisgenoot naar de rest van de groep gegaan bij het Springs hotel en hebben we daar even wat gedronken. Helaas moest ik zondag ochtend werken en ben ik dus niet mee uit gegaan met de rest.

Zondag... tja gewerkt van 6.45 tot 14.15uur. En daarna gezellig wat rondgehangen met anderen van de groep.

En ja dat was week 16 alweer. Komende week weer lekker druk op werk en dus weer lekker veel uurtjes werken! Maar ach dan heb ik vlak voor de kerst weer wat extra geld:-)

Iedereen thuis de kerstboom al staan? Wij iig wel en beetje bij beetje komt er meer versiering in het huis. Banff zelf? Het is een en al kerst hier en de straten zijn nog steeds wit van de sneeuw! De temperatuur? Ach het is stukken warmer hier nu (lees -22 overdag). Dus mij boor je voorlopig niet klagen:-)

  • 12 December 2016 - 21:40

    Aleid:

    Dus nog geen hot tub gedaan ?
    Ooo lekker op natuurijs geschaatst , is hier nog ver te zoeken

  • 12 December 2016 - 21:40

    Aleid:

    Dus nog geen hot tub gedaan ?
    Ooo lekker op natuurijs geschaatst , is hier nog ver te zoeken

  • 12 December 2016 - 21:48

    Paul:

    Wat gaaf allemaal. Vorige week zaten wij op Curacao +30 graden en jij zit waar het -33 graden is

  • 12 December 2016 - 22:33

    Marca:

    He Erwin. Top man. Geniet er maar van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Hier zal ik verslag doen van de reis die ik ga maken naar Canada in 2016/2017.

Actief sinds 12 Aug. 2016
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 101596

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Canada!!!

Landen bezocht: