Week 27 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu Week 27 Canada 2016 / 2017 - Reisverslag uit Banff, Canada van Erwin Groot - WaarBenJij.nu

Week 27 Canada 2016 / 2017

Door: Erwin de Groot

Blijf op de hoogte en volg Erwin

28 Februari 2017 | Canada, Banff

Week 27... een drukke week op t werk... en een week die afgesloten wordt met een FEEST!!!

Maandag tm woensdag vooral gewerkt. Veel mensen die op vakantie zijn ivm het familieweekend en het was dus erg druk met de verhuur van de skies.
Maandag avond zijn we nog met een paar huisgenoten naar de Bioscoop geweest (lego batman movie Haha). Het zijn de laatste dagen dat Jonny in Banff is dus we besloten het maar goed af te ronden en nog wat dingen samen te doen.
Omdat ik mijn ribben nog steeds voel besloten niet al te veel te skieen in de ochtenden:-(

Donderdag was ik een dagje vrij en werd ik door Konrad opgehaald en zijn we samen naar Lake louise gereden om daar te gaan schaatsen. Eerst zijn we gaan wandelen over het meer, Canada's bekendste meer:-) dit was een super leuke wandeling over het ijs en het viel best mee met de kou. Op een van de bergen was een bevroren waterval waar een aantal mensen op aan het ijsklimmen waren, gaaf om te zien... misschien iets om aan m'n to do lijst to te voegen;-)
Na de wandeling zijn we gaan schaatsen op het meer. Dit was een van de dingen die ik graag wilde doen in de winter hier dus ik was erg blij dat ik het daniet eindelijk deed. Niet dat het heel anders voelt dan een normale schaatsbaan maar toch... ik kan zeggen dat ik op Lake louise geschaatst heb;-)
Na het schaatsen zijn we in de auto gestapt om naar Canmore te rijden. Het is en blijft een super gave rit om door de bergen te rijden met al die sneeuw. Canmore is het plaatsje naast Banff en is ongeveer 20minuten rijden vanaf Banff en ongeveer een uur en een kwartier vanaf Lake Louise.
Aangekomen in Canmore hebben we ingecheckt in het hotel en zijn we naar een tapas restaurant gereden in town. Daar hebben we super genoten van de heerlijke tapas^^ moet ik zeker vaker gaan doen;-)
Daarna wat boodschappen gedaan voor ontbijt en wat te eten en drinken voor de avond.
Terug in het hotel hebben we ruim een uur in de hot tub gelegenin de buitenlucht:-) heerlijk ontspannen met een super uitzicht.
Terug in de hotelkamer hebben we een aantal films gekeken met snacks en drinken. De volgende ochtend heeft Konrad ontbijt voor ons gemaakt. En dit alles om mijn verjaardag te vieren:-)
de ochtend rustig aan gedaan en vrijdagmiddag moest ik helaas weer werken.
Gelukkig was het behoorlijk druk en was de werkdag zo weer om zodat ik optijd naar bed kon:-)

Zaterdag was het dan mijn verjaardag. Heerlijk begonnen met skieen in Sunshine. Bijzondere dag, skieen op je verjaardag in Sunshine Canada^^ smiddags met een aantal gegeten in Banff en wat rondgelopen. Heerlijke chocolade van ze gekregen van een van de chocolatiers in town. En savonds samen met Mads en een paar anderen wat gedronken in onze kamer... okay beetje meer dan wat... maar het was gezellig en het was een super avond. Bijzonder om mijn verjaardag met deze mensen in Banff te vieren:-)

Zondag... tja... uhm... laten we deze dag maar overslaan. Vooral lui in bed gelegen en films gekeken^^

Het blijft toch apart dat de tijd zo super snel gaat. Ik weet dat bepaalde mensen thuis niet kunnen wachten om me weer te zien, maar ik ben maar al te blij dat het nog zeker 6 maand duurt!

  • 28 Februari 2017 - 08:53

    Aleid:

    Nou geniet er nog maar van , weer een paar dingen weg kunnen strepen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Hier zal ik verslag doen van de reis die ik ga maken naar Canada in 2016/2017.

Actief sinds 12 Aug. 2016
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 101564

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2016 - 19 Augustus 2016

Canada!!!

Landen bezocht: